Boco IP palkittu Suomen parhaana patenttitoimistona

Alan arvostettu tutkimustaho IAM (Intellectual Assets Management) on valinnut Boco IP:n Suomen parhaaksi patenttitoimistoksi (Patent Prosecution firm of the year Finland). Tämä on meille suuri kunnia.

Global IP Awards -palkintogaalaan Lontoossa 29.1.2019 osallistuivat toimitusjohtaja, eurooppapatenttiasiamies Karri Leskinen ja eurooppapatenttiasiamiehet Jonna Sahlin ja Anu Keinänen. Tunnelma oli huikea tässä kansainvälisessä tapahtumassa.

”Olemme tehneet vuosia töitä sen eteen, että pystyisimme tarjoamaan parasta mahdollista asiantuntemusta asiakkaillemme. Tämä on todella hieno kunnianosoitus siitä työstä, mitä olemme tehneet. Koko henkilökuntamme on sitoutunut tarjoamaan parasta asiakaskokemusta ja iso kiitos tästä palkinnosta kuuluukin heille. Tämä palkinto innostaa meitä panostamaan entistä enemmän asiakastyömme kehittämiseen,” Karri Leskinen kommentoi.

IAM suorittaa vuosittain kansainvälisen tutkimuksen IP-alan toimijoista. Tutkimus on erittäin arvostettu, ja Boco IP on jo vuosia kuulunut siinä suositeltuihin patenttitoimistoihin. Myös useat Boco IP:n patenttiasiamiehet on mainittu tutkimuksissa suositeltuina asiantuntijoina.

Lue myös gaalan järjestäneen IP Media Groupin tiedote asiasta.

Eurooppapatenttiasiamies, DI Sini-Maaria Mikkilä kutsuttu osakkaaksi

Tekoäly eli AI teki keksinnön, mutta kuka voi olla keksijä?