Boco IP laajentaa toimintansa Tampereelle

Boco IP:n uusi toimisto Tampereella tukee kaikkia suomalaisyrityksiä vahvalla otteella. Boco IP:n toinen toimipiste avautuu Tampereelle heti koronarajoitusten poistuessa. Toimimme toistaiseksi Innovation Home:n tiloissa osoitteessa Finlaysoninkuja 3, 33210 Tampere.

Tampereen konttorin saa johdettavakseen vahvalla osaamisella varustettu eurooppapatenttiasiamies, DI Sini-Maaria Mikkilä. Hänellä on mittava kokemus Tampereella toimineen patenttitoimiston yksikön johtamisesta.

”Olemme äärimmäisen iloisia, että pystymme vahvistamaan rooliamme niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Uudella alueella Tampereella voimme palvella tamperelaisten yritysten lisäksi vahvasti kaikkia suomalaisia yrityksiä” kertoo Boco IP:n toimitusjohtaja Karri Leskinen.

Boco IP on aineettoman omaisuuden hallintaan erikoistunut patenttitoimisto, joka on perustettu vuonna 1928. Toimimme kansainvälisesti ja palvelemme luottamuksellisesti ja joustavasti kaikissa IP-asioissa, oli kyse sitten tavaramerkeistä, patenteista tai vaikkapa mallisuojista.

Tarjoamme asiakkaillemme kattavat palvelut, joissa IPR on kiinteä osa yrityksen strategiatyötä ja liiketoimintaa. Erotumme kilpailijoistamme arvojemme mukaisella toiminnalla, jossa ihmisläheisyys on keskiössä – tarjoamme parhaan asiakaskokemuksen.

Tuemme asiakkaiden liiketoimintaa ja kansainvälistymistä sekä maksimoimme asiakkaiden immateriaalioikeuksien arvon.

Yrityksemme palkittiin viime vuonna Suomen ainoana patenttitoimistona kautta historian kahdessa alan kansainvälisessä huippututkimuksessa samanaikaisesti (IAM & MIP). Arviot perustuivat asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneiden antamiin arvioihin. Tämän lisäksi toimistomme on nimetty useana vuonna parhaimpiin alan suomalaisiin huipputoimistoihin.

Boco IP laajenee Tampereelle