Boco IP hakee Helsingin toimistolle patenttiasiamiestä

Haluatko liittyä tiimiimme ja tulla bocolaiseksi? Haemme mekaniikka- tiimiimme alan osaajaa, joka työskentelee sujuvasti alan innovaatioiden parissa sekä itsenäisesti, että osana tiimiämme.

Etsimämme patenttiasiamies on paitsi kokenut patenttialalla, myös motivoitunut oppimaan uutta ja kehittämään toimintaamme. Joko kokonaan tai osin suoritettu eurooppapatenttiasiamiestutkinto (EQE) on etu, mutta ei välttämättömyys. Tärkeintä on tavoite kehittyä huippuosaajaksi. Tehtävän vaatimuksena on diplomi-insinöörin tutkinto, mutta joukkoomme sopii myös lisensiaatit kuin tohtoritkin.  Arvostamme aiempaa patenttialan työkokemusta tai vastaavaa työtaustaa patenttien parissa.

Tiimiimme soveltuva patenttiasiamies on positiivinen ja yhteistyökykyinen sekä tarkka ja järjestelmällinen, työskentelytapamme on itseohjautuva. Meillä tietoa, osaamista ja onnistumisen iloa jaetaan kaikkien kesken. Työn luonne vaatii sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä kykyä ottaa haltuun uusia järjestelmiä ja ohjelmistoja. Muu kielitaito on eduksi.

Tarjoamme kilpailukykyiset edut, työtehtävien edellyttämän jatkokoulutuksen sekä viihtyisät ja joustavat työskentelyolosuhteet.

Rekrytointia hoitaa kumppanimme InHunt Group. Hae paikkaa 30.10.2020 mennessä täällä: https://inhunt.fi/inhunt_jobs/patenttiasiamies/