We know how to protect know-how™ We know how to protect know-how™

Harhaanjohtavia laskuja liikkeellä

Tietoomme on tullut, että asiakasyrityksiämme on jälleen lähestytty erilaisin tavaramerkkien uudistamiseen liittyvin, erehdyttävästi laskulta näyttävin tarjouspyynnöin. Näillä tarjouspyynnöillä lähestytään IP-oikeuksien omistajia tyypillisesti hyvin varhaisessa vaiheessa ennen rekisteröintikauden umpeutumista ja pyritään saamaan toimeksianto.

Valitettavasti IP-oikeuksiin liittyviä harhaanjohtavia laskuja on liikkeellä aika ajoin, ja juuri nyt niitä on esiintynyt runsaasti. Myös Patentti- ja rekisterihallitus varoittaa asiasta – lue lisää PRH:n tiedotteesta.

Asiakkaamme saavat meiltä tavaramerkki- ja mallirekisteröintejä koskevat muistutukset hyvissä ajoin ennen kuin rekisteröinnit erääntyvät. Muistutamme myös, että kaikki laskutus liittyen asiakastoimeksiantoihin tulee meidän kauttamme.  Patenttien vuosimaksujen ja uudistamismaksujen suhteen yhteistyötahomme on CPA Global (ent. Patrafee Ab), joka laskuttaa asiakkaitamme suoraan.

Mikäli olet epävarma saamasi laskun/yhteydenoton aitoudesta, otathan meihin yhteyttä.

Boco IP Oy Ab

Itämerenkatu 5

Puh: +358 9 686 6840
mail@bocoip.com

Liity postituslistalle

Boco IP:n postituslistalla saat ajantasaiset kuulumiset aineettomän pääoman viimeisimmistä käänteistä ensimmäisenä.

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Muistilista

• Palvelut